...


من نبودم و تو بودی ،


بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،


حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم ،


هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی .
...
ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،


ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،


اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .


دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،


که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،


خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .


به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:,ساعت 21:10 توسط m.sa| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com